zaterdag, augustus 05, 2006

05 augustus

Vandaag met de bus naar st. antonio de lisboa gegaan, een plaatsje verder op op het eiland. Erg lieflijk, maar weinig te beleven. Ik heb dus wat zitten lezen en tekenen in de zon, en uitgebreid gelucht in een restaurant.

Toen ik in de bus naar het hotel zat, kwam ik langs een klein marktje met kunst. Daar dus nog even uitgestapt en rondgekeken, en toen was de dag toch echt om.

Vanavond nog wat eten en even uitzoeken of er een bus naar het vliegveld gaat, en maar weer vroeg naar bed. Morgen moet ik weer 2 vluchten maken. Dit brengt mij in Belo Horizonte en het laatste deel van mijn reis.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hoop dat de reis tot nu toe een beetje is wat je er van had verwacht? Zo te zien redt je je heel behoorlijk in je eentje! En? Ben je inderdaad zo'n dappere globetrotter als je had gedacht, of ga je volgend jaar toch weer liever binnen Europa op reis? Neem je inderdaad nog een paar dagen om op zoek te gaan naar stenen? Fijne reis verder nog, hoop dat je verder ook nog kunt mailen of webloggen...

Veel liefs, Sas

Anoniem zei

hoi Resi fijn dat je het hebt getroffen met de mensen bij de dolfijnen.Valt het niet tegen om dan weer alleen te zijn?Andere kamer uitzicht op de baai heb je daar ook nog gekekenen en genoten van dat uitzicht of ben je gelijk naar bed gegaan?Wij hebben een zonnig weekeind lekker. De regen ben je gauw zat.Ga zo de honden weer halen.Vannacht zijn er 4inbraken geweest Bij Bader,de Graaff hun buren en schuin aan de overkant allen geld mee genomen. Wat zijn wij blij met onze sloten voelen ons daar veilig mee. Je zou bijna weer denken om een hond te nemen dat zei Jan Bader ook al.Leuk om ook wat van Patrick te lezen.hij heeft het denk ook wel naar zijn zin .
Nou Resi een fijne reis en geniet er nog maar van.Groeten en veel liefs van je vader en moeder.xxx