maandag, augustus 06, 2007

Woensdag

Patrick is op de fiets naar een museum in Ommen geweest. En ik ben naar de markt in Staphorst. Dat wilde ik wel eens zien. Helaas is het dorp helemaal gemoderniseert. Wel op een mooie manier, maar bij zo iets bekents als Staphorst, verwacht je een autentiek dorp. Er lopen nog wat oudere dames in klederdracht, en het staphorster stipwerk wordt goed verkocht aan toeristen, maar verder viel het tegen.

In ons huisje hangen een aantal erg mooie etsen. En de kunstenaar, Han van Hagen, blijkt onze buurman te zijn. Wel is waar nog een eindje fietsen, maar toch. Even gebelt of ik terecht kon, waarna ik verwelkomt werd door zijn vrouw. Ik heb mijn oog laten vallen op 3 etsen die bij onze boerderij gemaakt zijn.

Net toen ik thuis kwam, arriveerde Patrick ook weer van zijn uitstapje. Eindelijk is het weer mooi weer, dus zijn we lekker in de tuin gaan zitten. Hij met een boek, ik met schilderwerk. Deze avond hebben wel lekker gebbqt.

Geen opmerkingen: