maandag, september 24, 2007

Structuren

Sommigen weten het al, ik kijk regelmatig op het log van Marmein. Daar wordt ik vrolijk van.

Zij is een kring gestart over structuren. Dat houd in dat iedereen die mee wil doen, zich bezig kan houden met een foto-opdracht, in dit geval over structuur. Die foto kun je dan op je eigen log plaatsen en een link sturen naar de opdrachtgever zodat de kring kan onstaan.
Natuurlijk konden de gedachten van dit nieuwsgierige aagje het onderwerp weer eens niet loslaten. Dus tijdens mijn wekelijkse rondje golf zag ik allemaal mogelijke onderwerpen, die ik net zo hard weer afkeurde als niet uitvoerbaar.
Tot ik op de parkeerplaats kwam na afloop. Valt ineens mijn oog op autobanden. Blijkt elke auto een andere structuur op zijn band te hebben. Was dat niet het onderwerp wat mij al de hele middag bezig houd? Gelukkig had ik mijn toestel bij me.
Zie hier het resultaat. Niet hoogstaand van kwaliteit, wel interessant. Zeker als je aan de opdracht denkt.
Oja, hier vindt je Marmeins log: http://www.marmein.nl/

3 opmerkingen:

jan10 zei

wat een leuke sprong uit de kring van meer natuur-getinte foto's!

Anoniem zei

Wat leuk, weer heel andere 'structuren'!

Anoniem zei

heel verrassend :))