woensdag, januari 10, 2007

Genealogie

Bij het opruimen kwam ik weer een floppy tegen die ik van mijn tante kado heb gehad. Ik had haar laten weten geinteresseerd te zijn in mijn voorouders. Daar zij onze stamboom had, heeft ze die voor mij op dat floppy gezet. Inmiddels worden computers met een floppy-drive zo schaars, dat het mij wel slim leek om de inhoud van de floppy op de computer te zetten, en in de toekomst te branden op een cd.

Maar als je bezig bent kom je er niet onderuit om toch even de inhoud te bekijken. Het is heel erg leuk om (een deel van) je familie te achter halen. En het zijn er heel wat. Uiteindelijk heb ik de man die alles uitgezocht heeft gemailt met extra info over mijn generatie. Hij zegt dat hij dit binnen kort ook toe gaat voegen.

Dit is de link naar mijn opa: http://home.hetnet.nl/mr_5/199/george.reurings/leen1905/hz000205.htm
Kun jij nu mij vinden?

Geen opmerkingen: