vrijdag, juni 16, 2006

Paspoort en rijbewijs

Patrick zijn paspoort verloopt. Hij komt nog wel het land uit, maar er niet meer in. Heb hem dus maar even naar de gemeente gestuurt om een nieuwe te halen. De zelfde week kregen we een brief van de gemeente met daarin netjes een waarschuwing dat zijn paspoort op het punt staat te verlopen. Posistieve aktie van die jongens.

Hij moest dus ook een nieuwe pasfoto laten maken. Gelukkig maar want in zijn huidige paspoort kijkt hij echt met zo'n blik van ik wil dit niet, moet dat nou? Na mijn opmerking hierover was hij zo slim om bij de fotograaf net zo lang door te gaan totdat hij glimlachend op de foto stond. Heb ik een leuke foto van mijn man om mee te nemen in mijn portemonee!

Piet vertelde dat het wel handig is om even een internationaal rijbewijs op te halen. Dat gaan we dus volgende week doen. Ik twijfel of ik er voor mezelf ook 1 koop. Denk het niet want in mijn reisprogramma hoef ik nergens zelf auto te rijden.

Geen opmerkingen: