vrijdag, juni 16, 2006

Het begin

Zoals de meeste inmiddels weten kwam onze metselaar afgelopen december vragen of wij zijn zoon's en hem wilde sponsoren om een huisje te gaan bouwen in Brazilie voor een invalide vrouw en haar 2 zoon's. Dit project zou tevens dienen om de 2 zoon's van de bewoonster een vak te leren. Hier zijn wij natuurlijk op in gegaan, maar met een voorwaarde. Patrick wilde zelf ook mee om te helpen. Het was namelijk al jaren een wens van hem om op werkvakantie te gaan voor een project als dit. Dit werd van harte aangenomen door onze metselaar en zijn zoons.

Daar en tegen riep ik als kind al dat ik de wereld wilde verkennen. Liefst alleen. Maar nog op school zittend kreeg ik verkering met Patrick en we besloten al vrij snel in het bouwbedrijf te stappen. Kans verkeken dus. Dacht ik. Doordat Patrick in dit project is gestapt kreeg ik de kans om mijn droom waar te maken en een land te verkennen dat toch al op mijn reizenlijstje stond.

En zo gaan wij dus op 22 juli as. met het vliegtuig naar Sao Paulo, Brazilie!

Geen opmerkingen: