zondag, januari 23, 2011

EDM 304 Something you can tie

Ofwel iets wat je vast kunt binden. Mijn eerste gedacht was zoals waarschijnlijk bij veel mensen voor de stropdas. En die heb ik getekend met mijn nieuwe speeltjes. Ik heb 2 kleurpenselen met een inktreservoir van Pentel gekocht. Erg leuke dingen.

De stropdas is degene die mijn man gekocht had voor onze trouwdag. Hij is echter geel en eenmaal bij de bloemiste werd hij weg gestuurd met de opdracht een nieuwe te kopen. Geel is tenslotte de kleur van de haat, niet echt een kleur voor je trouwdag. Toch vind ik deze strop wel leuk en hij draagt hem nog steeds bij gelegenheid.

Daarna kreeg ik nog veel meer ideen voor deze schetsopdracht. Zoveel dat ik geen tijd heb om ze allemaal te tekenen. Het is dus bij deze 2 pagina's gebleven.



3 opmerkingen:

Cathy Holtom zei

Great sketches, especially the rope and 'hairy' string!

Alex zei

Really nice sketches! The rope and the string are indeed awesome!

Unknown zei

Wonderful sketches! Love the tie, but the detail of that nylon rope is truly amazing!