zondag, januari 16, 2011

Cursusproject de Ronde Venen

Afgelopen vrijdagavond was weer de halfjaarlijkse cursusmarkt. Ondanks de regen was het weer reuze druk en gezellig.

Deze keer stond ik er met de workshop kleurenleer van 1 avond. Die is ook deze keer meteen uitverkocht.

Daarnaast heb ik een workshop tekenen met pastelkrijt van 2x aangeboden. Ook die heeft voldoende aanmeldingen om door te gaan maar is nog niet uitverkocht.

En omdat het voorjaar er aan komt draait ook de workshop schetsen thuis of onderweg weer. Hiervoor heb ik 3 aanmeldingen en 3 mensen die gevraagt hebben om andere data omdat ze niet kunnen in mei. En dat kunnen we natuurlijk regelen.

Samen met de mensen die nog op de lijst staan om 4 workshops keramiek te vullen en mijn 2 groepen aquarel die deze week starten hoor je me niet klagen over de start van 2011. Leuk!

Geen opmerkingen: