zondag, december 23, 2007

Nog mooier

Het is zaterdag, en de zon schijnt. Gisteren was het nog mistig, en vroor het overdag. Dus nu, met die mooie zon, heb je prachtige bomen. Waarschijnlijk heeft iedereen van die mooie plaatjes gezien en geschoten, en zijn we allemaal overvoert met al dit moois. Maar toch laat ik er een paar zien.
Zo mooi is nu een industrieterrein dat al wat ouders is. Ik kan dan ook niet begrijpen dat de hedendaagse opvatting is dat op industrieterreinen geen natuur kan/mag zijn. Ik hoop dan ook dat alle plannen voor een kaalslag door al dit moois weer van de baan zijn.

Eerst even een rondje spoor gelopen met de honden. Nu kun je op de foto's zien hoe scheef het pad al ligt. Wonderlijk hoe de natuur altijd weer gewoon zijn eigen gang gaat als wij mensen ons terug trekken.

En natuurlijk een prachtig plaatje van de kerk die je ziet vanaf de oude spoorbaan.

Patrick is gaan schaatsen met mijn vader en mijn broertje, en mijn moeder en ik zijn gaan lopen met de honden. Bij de woerdense verlaat hebben ze mooie routes om te lopen. En ook hier was het prachtig. Er liepen dan ook veel mensen met een fototoestel.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Er zitten mooie foto's bij voor jullie kerstkaart volgend jaar!
Sas

Anoniem zei

Wanneer plaats je weer eens wat nieuws?
Liefs, Sas