zondag, december 23, 2007

Mist+vorst=adembenement

Vanmorgen moest ik er nog even op uit om wat boodschappen te doen. Toen heb ik meteen even wat foto's genomen. Want wat is het mooi buiten! Windstil weer, mist en vorst. Samen geeft dat prachtige plaatjes. Jammer dat de zon nog niet wil schijnen, dan zou het nog mooier zijn.

Ik ben weer even gestopt bij het parkje waar ik ook de foto's voor de indian summer heb genomen. Dat rijtje bomen ziet er weer heel mooi uit.

Maar de treurwilg die bij de toegangsbrug staat, is in zijn uppie eigenlijk nog mooier.

Het hoogtepunt in het parkje is toch wel het pad wat naar de dijk loopt. De bomen maken er echt een hele mooie poort van.

En ik wist niet dat we zo veel spinnenwebben op de werft hebben. Nu kun je pas goed zien wat een kunstwerkjes dat zijn. Kortom, het is echt genieten buiten.

Geen opmerkingen: