zondag, augustus 29, 2010

The story of stuff

Om nog even door te gaan op de milieu toer. Een paar weken geleden, tijdens onze vakantie, zag ik een leuk jurkje hangen in het dorp. Dat was op vrijdag en ik heb hem niet gekocht omdat ik hem te duur vondt. Maar dat jurkje bleef maar door mijn hoofd zoemen, je kent dat wel. Dus tegen zaterdagochtend was ik om en mocht ik hem van mezelf gaan kopen.

Voordat ik dat ging doen heb ik eerst nog even mijn mail gecheckt. En daar lag een update in van een stel dat een jaar lang minder consumeert. Ze schrijven daar leuk over dus dat volg ik. Tevens doen zij allerhande leuke tips op tijdens dit jaar die ze graag delen. Zo ook deze website: The story of stuff. Ik heb dus even gekeken en werd nieuwsgierig naar het filmpje wat op deze site staat.

Kortom, het jurkje heb ik nooit gekocht.

Geen opmerkingen: