maandag, november 05, 2007

Update indian summer

Ik ben vandaag nog even naar het parkje gegaan om te zien hoe de bomen er bij staan. Tenslotte voorspellen ze voor deze nacht en morgen storm, en dan is het voorbij met die mooie kleuren.


Deze foto is vanaf de andere kant van de rij genomen. En de kleuren zijn inderdaad mooi. Jammer dat het reeds zo veel gewaait heeft, anders had het nog spectaculairder kunnen zijn. En normaal gesproken schijnt de zon zo rond deze tijd van achter mij op de bomen, nu heb ik wat last van tegenlicht waardoor het niet zo goed uitkomt.


Deze foto is genomen als je het parkje uitkomt. Hier kun je goed zien dat sommige bomen lang in het blad blijven, terwijl andere allang in winterkleed gaan. Ik vraag me nog steeds af waarom de ene boom het zo lang uit houd en de andere niet. Wel heb ik gezien dat het soort afhankelijk is.

Geen opmerkingen: